Home - First Comic - Latest Comic - Archive - World Index - Important Faces - Other Things - Affiliates - World Suggestion Box - Add To Favorites

The Bird's Words

May 16th, 2018, 10:29 am

Average Rating: None

Author's Comments

Shard,

May 16th, 2018, 10:34 am

Reply

Relevant links to come on Friday, but you can feel free to find the page in the archive that Blair references this conversation with on your own.

Incidentally, Silverado is like Team Rocket- Anywhere there's peace in the universe, he'll be there to make everything worse.

Advertisement,

September 18th, 2019, 6:35 am

Reply

Post A Comment

User's Comments

RoninHunt0987,

May 16th, 2018, 11:08 am

Reply

@Shard: .w. uhm Silverado wrong choice of words cuz uhm.. i think ya triggered blair.. O_o oh geeze ya i gotta wait til friday how this is gonna occur after those words

Guest,

May 16th, 2018, 11:11 am

Reply

@RoninHunt0987: He had the exact choice of words he wanted, as that is what he was intending to happen.

Shard,

May 16th, 2018, 11:14 am

Reply

@RoninHunt0987- That's the idea.
@Guest- Exactly! Damaru and Silverado are trying to get Blair to fight them, not get him to peacefully leave.

RoninHunt0987,

May 16th, 2018, 11:17 am

Reply

@Shard: XD oh boy ya both of them are gonna have beating of a lifetime

littlekirby61524,

May 16th, 2018, 11:53 am

Reply

Hmm... trying to think that if the worst case scenario happens, if Két would end up dying...

lazerbeam,

May 16th, 2018, 12:44 pm

Reply

I think Silverado is overestimating Damaru's ability to get away from Blair before dying.

LimitlessGod,

May 16th, 2018, 1:04 pm

Reply

Clever little duck

foxpuff,

May 16th, 2018, 1:04 pm

Reply

This is somehow kind of reminding me of Meowth.

Shard,

May 16th, 2018, 2:26 pm

Reply

@RoninHunt0987- The best kind.
@littlekirby61524- The worst case scenario is Bad Stuff Happens
@lazerbeam- I mean the kid can jump dimensions, but...
@LimitlessGod- :3
@foxpuff- Silverado, that's right!

RoninHunt0987,

May 16th, 2018, 2:43 pm

Reply

@Shard: OwO yea

TheJGamer,

May 16th, 2018, 4:21 pm

Reply

Hoo boy, the birb's up for killing

Smiffy SMF <3,

May 16th, 2018, 4:27 pm

Reply

wowser!!! haha i want to die

Shard,

May 16th, 2018, 9:31 pm

Reply

@TheJGamer- Tonight, Someone Dies
@Smiffy SMF <3- Are you okay? Do you need help?

Josephk,

May 17th, 2018, 5:19 am

Reply

They're gonna be blasted so hard they'll be back in World 11 before they know it.

Man I should read up on this comic more often.

Snurple-the-Hedgehog,

May 17th, 2018, 9:20 am

Reply

Sometimes I think Damaru is just as evil as Meowth from Team Rocket.

Shard,

May 17th, 2018, 10:23 am

Reply

@Josephk- There's basically no way this goes well for them.
@Snurple-the-Hedgehog- So... not very evil at all?

Snurple-the-Hedgehog,

May 17th, 2018, 1:14 pm

Reply

@Shard: No.

Post A Comment